Αρχική / Δημοσιεύσεις / Θέλεις να χάσεις το λίπος στην κοιλιά εύκολα και γρήγορα; Σου έχουμε τον τρόπο!

Θέλεις να χάσεις το λίπος στην κοιλιά εύκολα και γρήγορα; Σου έχουμε τον τρόπο!

Έχετε μπει στον δρόμο της υγιεινής διατροφής και της προπόνησης και είστε στο στάδιο που βλέπετε σταδιακά τα αποτελέσματα να φαίνονται στο σώμα σας και στην καθημερινότητα σας. Ωστόσο πολλές γυναίκες και άντρες απογοητεύονται διότι φτάνουν σε ένα σημείο που βλέπουν ότι έχουν χάσει αρκετά κιλά αλλά πολύ λίγο λίπος στην κοιλιά.

Αν και ακούγεται το πιο λογικό, το λίπος στην κοιλιά να συρρικνώνεται καθώς χάνουμε βάρος, το ανθρώπινο σώμα πολλές φορές έχει άλλα σχέδια και το να χάνουμε δυσανάλογα βάρος, είναι κάτι το εξαιρετικά συνηθισμένο.

Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας όμως! Ακολουθώντας ένα υγιές και σωστά δομημένο πλάνο, θα καταφέρετε να χάσετε βάρος ανάλογα από παντού και να αποχαιρετήσετε το περιττό λίπος στην κοιλιά. Και μην ξεχνάμε, ότι ο πλαστικός χειρουργός μπορεί να σας καθοδηγήσει στην προσπάθειά σας ή να βοηθήσει περαιτέρω να αφαιρεθεί το τοπικό λίπος που επιμένει.

Παράγοντες που επηρεάζουν τους ρυθμούς αύξησης και μείωσης στο λίπος στην κοιλιά

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά. Γιατί το λίπος στην κοιλιά είναι τόσο ‘’πεισματάρικο’’; Ο τύπος σώματος του καθενός είναι διαφορετικός, επομένως εξαρτάται από το άτομο, όμως υπάρχουν και μερικοί κοινοί, συνηθισμένοι λόγοι.

‘’Το λίπος στην κοιλιά είναι αποτέλεσμα της πίεσης και του άγχους. Όταν αισθάνεστε πιεσμένοι, τα επίπεδα της κορτιζόλης αυξάνονται, πράγμα που μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση της αποθήκευσης στο λίπος στην κοιλιά’’, αναφέρει η Amy Shapiro, MS, RD, CDN και ιδρύτρια της Real Nutrition.

‘’Η γενετική παίζει ρόλο και εδώ, οπότε αν ο γονέας σας τείνει να παίρνει βάρος στην κοιλιά, τότε μπορεί να καταλήξετε και εσείς να παίρνετε κιλά με την ίδια ευκολία’’.

Πολύς κόπος για το…τίποτα!

Εκτός από την γενετική, η Cassie Lambert, πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια της NASM και Strength Coach, επισημαίνει ότι και η μέθοδος απώλειας βάρους μπορεί επίσης να διαδραματίσει κάποιο ρόλο.

‘’Για παράδειγμα, μια δίαιτα χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες θα βοηθήσει στην απώλεια βάρους αλλά αυτό οφείλεται στην απώλεια νερού από το γλυκογόνο στους μυς και όχι στο λίπος στην κοιλιά’’, εξηγεί.

Η Lambert αναφέρει επίσης ότι το έντονο cardio (αερόβιες ή καρδιοαναπνευστικές ασκήσεις), βοηθάνε στα να χάσεις γρήγορα κιλά αλλά όχι και το λίπος στην κοιλιά.

Ο Evan Harden, Personal Trainer και ιδρυτής της National Bar League, δηλώνει ότι ‘’ η πολύ γρήγορη απώλεια βάρους, είναι ένα πολύ συνηθισμένο λάθος. Όταν συμβαίνει αυτό, είναι δύσκολο να διατηρήσουμε τους μυς, πόσο μάλλο να τους αναπτύξουμε.

Αυτό οδηγεί στην απώλεια βάρους αλλά όχι του σωματικού λίπους και τελικά σε κακή σύνθεση του σώματος’’.

Η σταδιακή απώλεια βάρους είναι απαραίτητη για την διατήρηση των μυών και ο Harden επεσήμανε ότι νέα έρευνα δείχνει ότι δεν πρέπει να χάνουμε πάνω από 1% – 3%  του σωματικού μας βάρους ανά εβδομάδα.

Ακούγεται περίπλοκο? Όχι και τόσο!

Μπορεί να νομίζετε ότι είναι κάτι το δύσκολο, αλλά με μικρές απλές καθημερινές συνήθειες μπορείτε να δείτε επιτέλους το αποτέλεσμα που επιθυμείτε.

Υπάρχουν οι κατάλληλοι μέθοδοι διατροφής και άσκησης, που είναι εξαιρετικά αποτελεσματικές για απώλεια βάρους με τον πλέον αναλογικό τρόπο.

Η Shapiro συνέστησε ένα σχέδιο διατροφής που αποτελείται από τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, άπαχες πρωτεΐνες και υγιή λίπη σε κάθε γεύμα.

Η κατανομή του γεύματος θα πρέπει να είναι πλούσια σε φρούτα, λαχανικά και συγκεκριμένες ποσότητες πρωτείνης και προϊόντων ολικής άλεσης. Επιπλέον η Sapiro προτείνει:

  • Φάτε μέχρι να είστε περίπου 80% πλήρεις αντί να σταματάτε μόλις νιώσετε ‘’σκασμένοι’’.
  • Αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα όσο μπορείτε.
  • Τρώτε τροφές υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες ώστε να παραμένετε χορτάτοι με λιγότερες θερμίδες, όπως λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης, βρώμη, σπανάκι, ψωμί ολικής, μούρα και μήλα.
  • Πίνετε πολύ νερό και αποφύγετε τα ζαχαρούχα ποτά.
  • Αποφύγετε τα τηγανιτά.
  • Περιορίστε την κατανάλωση του τυριού.

 

Το να αποκλίνετε της πορείας για ένα, δύο γεύματα δεν θα φέρει και την καταστροφή, όμως η προσήλωση στον στόχο είναι αυτή που θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Η συνέπεια είναι αυτή που κινεί τα νήματα, άλλωστε.

τέλος στο λίπος στην κοιλιά

Η σημασία της σωματικής άσκησης για απώλεια λίπους

Τώρα που καλύψαμε τα της διατροφής, ήρθε η ώρα να αναφερθούμε και στην σημασία της προπόνησης. Ένας συνδυασμός cardio και ασκήσεων δύναμης είναι το πιο αποτελεσματικό σχέδιο γυμναστικής για να χάσετε λίπος στην κοιλιά.

Σύμφωνα με τον Lambert 3-5 φορές την εβδομάδα είναι το ιδανικό για να έχετε τα σωστά αποτελέσματα. ‘’Αυτό βελτιώνει την σύνθεση του σώματος και τη λειτουργία που επιταχύνει τον μεταβολισμό’’, εξηγεί.

Πολλοί, λανθασμένα έχουν την εντύπωση ότι η άσκηση και οι προπονήσεις γίνονται μόνο στο γυμναστήριο ή στο τρέξιμο, ενώ υπάρχουν καθημερινά πολλές ευκαιρίες μέσα στην ημέρα για άσκηση. Για παράδειγμα, περισσότερη κίνηση μέσα στην μέρα.

Προτιμήστε να περπατήσετε μια απόσταση εάν υπάρχει η δυνατότητα παρά να πάρετε κάποιο μεταφορικό μέσο.

Λίπος στην κοιλιά: Βρείτε τη λύση για τη δική σας περίπτωση

Όταν θέλουμε να χάσουμε βάρος και λίπος στην κοιλιά, επικεντρωνόμαστε στο πώς θα το καταφέρουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Αλλά όπως υπογραμμίζει ο Harden, αυτός δεν είναι ούτε ο πιο υγιής ούτε ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για την επίτευξη ενός σωστού αποτελέσματος.

Εάν βάλουμε την σωστή διατροφή και την άσκηση στην καθημερινότητα μας, είναι πολύ πιθανό όχι μόνο να χάσουμε το βάρος και το λίπος στην κοιλιά, αλλά να διατηρήσουμε και σταθερά αυτό το αποτέλεσμα.

Ακολουθήστε αυτά τα απλά και καθημερινά βήματα και θα δείτε τη διαφορά να γίνεται εμφανής στο σώμα σας.

Εκτός από την προσωπική προσπάθεια του καθενός, το λίπος της κοιλιάς μπορεί αν αφαιρεθεί στοχευμένα, χρησιμοποιώντας μη επεμβατικές και επεμβατικές μεθόδους. Πιο συγκεκριμένα, η σύγχρονη πλαστική χειρουργική προσφέρει λύσεις ώστε να μειωθεί ή και να αφαιρεθεί το υποδόριο λίπος, δηλαδή αυτό που βρίσκεται κάτω από το δέρμα.

Η πιο κλασική τεχνική είναι η λιποαναρρόφηση, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει το χαρακτήρα της λιπογλυπτικής. Αποσκοπεί στο να μειώσει το λίπος της κοιλιάς και να τονίσει ταυτόχρονα τους υποκείμενους μύες, ώστε η κοιλιά να είναι στεγνή και καλλίγραμμη. Εκτός από τη λιπογλυπτική, σε κάποιες περιπτώσεις μπορούμε να εφαρμόσουμε και την κρυολιπόλυση-coolsculpting ή και άλλες μη επεμβατικές μεθόδους, προσφέροντας πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα.

Σε κάθε περίπτωση, η λύση είναι διττή, δηλαδή ακόμα και σε περιπτώσεις που αποφασίσει κανείς να προβεί σε κάποια μέθοδο αφαίρεσης του λίπους της κοιλιάς, χρειάζεται ατομική προσπάθεια με καλή διατροφή και συχνή άθληση. Δείτε όλες τις επεμβάσεις σώματος που προσφέρει η κλινική μας. Ζητήστε σήμερα τη συμβουλή του Dr. Παπαϊωάννου πάνω σε θέματα υγείας και ομορφιάς!

 

Πηγή: Pop Sugar

 


Σχόλια

  1. Αθλουμε περίπου 4-5 φορές την εβδομάδα αλλά το λοιπός στην κοιλιά παραμένει τι πρέπει να κάνω να χάσω ;;;

    • Πρόδρομος Παπαιωάννου Λέει: Μάρτιος 18, 2021 at 9:41 πμ

      Εφόσον δεν υποχωρεί το λίπος με τη γυμναστική και τη διατροφή, μπορούμε να το μειώσουμε με κρυολιπόλυση ή να το αφαιρέσουμε με λιποαναρρόφηση.

  2. Κώστας Λέει: Μάρτιος 5, 2021 at 11:17 πμ

    Η κρυολιπόληση ενδείκνυται για περιπτώσεις γυνακομαστίας?

    • Πρόδρομος Παπαιωάννου Λέει: Μάρτιος 18, 2021 at 9:42 πμ

      Η κρυολιπόλυση μπορεί να εφαρμοστεί σε περιπτώσεις ήπια λιπομαστίας, ωστόσο τα αποτελέσματα δεν είναι πάντα πολύ ικανοποιητικά. Ενδείκνυται κυρίως η λιποαναρρόφηση ή η αφαίρεση του αδένα, ανάλογα με την περίπτωση.

  3. Καλό είναι. Βοηθάει πολύ αλλά δεν μπορώ να το διατηρήσω. Τι να κάνω;;

    • Πρόδρομος Παπαιωάννου Λέει: Απρίλιος 13, 2020 at 12:35 μμ

      Εκτός από τη διατροφή και την άθληση, που είναι βασικά για να μπορέσει κανείς να αποκτήσει σωστές σωματικές αναλογίες, μπορούμε με ελάχιστα παρεμβατικές ή με επεμβατικές τεχνικές να αφαιρέσουμε το λίπος που είναι σε κάποιες περιοχές πιο επίμονο.

  4. μου φανηκαν πολυ χρησιμα αυτα που νας εξηγησατε!σας ευχαρισυω

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *